Δευτέρα 25 Μαΐου 2009

Brief instruction











Συγχαρητήρια! Μόλις επιχειρήσατε ηρωική και επιτυχημένη είσοδο στο «ξόρκια και αλγόριθμοι». Σήμερις, ως επιβράβευση αυτής σας της επιτυχίας , δεν θα σας κουράσω:

Μάρτυς μου η τσίγκινη μαϊμού η κουρδιστή με το ταμπούρλο, και η άλλη η συνάδελφος της, με τα πιατίνια…
Μάρτυς μου ο κολλητήρης κι ο μπιριγκόγκος…
Μάρτυς μου ο απίθανος Χούλκ κι ο άνθρωπος-αράχνη…
Μάρτυς μου, ακόμα κι αυτός ο Μπομπ σφουγγαράκης…
Αρχίζει να γερνάει ραγδαία κανείς, όταν σταματήσει να παίζει.

15 σχόλια:

Spy είπε...

Κουδουνίστρες έχετε;
Αν δεν έχετε να σας δώκω καμιά δεκαριά που μου περισσεύουν...
:)

kostis-b είπε...

Αισίως, δεκαετούς θητείας πατέρας,
έχω περάσει στο στάδιο playstation.
Φχαριστώ πάντως για την προσφορά.

(Τι συντονισμός αλληλοσχολιασμού;
Ότι επέστρεφα από τη γειτονιά σας)

Nomad είπε...

Εγω ειμαι ακομα στην εποχή του μπομπ σφουγγαρακη και ντορας εξπλορερ. ευελπιστώ σε λιγο να γίνω και αριστόγατα. επίσης ανακαλυψα οτι μου αρεσουν οι σβουρες.
ευχαριστώ

kostis-b είπε...

αγαπητέ nomad,
αυτό με τις σβούρες να το προσέξετε.΄Έτσι ξεκίνησα και γω μαζί τους. Στην αρχή με μια απλή συμπάθεια. Κατόπιν οι συνευρέσεις μας πύκνωσαν. Μετά από λίγο καιρό μου ήταν αδύνατο να τις αποχωριστώ.
Ως που μου άφησαν κουσούρι:
Στροβιλίζομαι αδιαλείπτως δίχως κανέναν εμφανή λόγο.

Ανώνυμος είπε...

παλιμπαιδισμοι!

kostis-b είπε...

gvaranx,

ο παλιμπαιδισμός,μικρέ πρίγκιπα, προκύπτει συνεπεία της ωρίμανσης.
Στην περίπτωση μας,
πού την είδες την ωρίμανση;

Ανώνυμος είπε...

προφανως αναφερεστε στη δικη σας ωριμανση.. σας ξερω πολυ προσφατα για να εχω αποψη για την εξελιξη σας..

Nomad είπε...

Συνεπώς Κωστή, μπορούμε να πιθανολογήσουμε με υψηλές πιθανότητες ότι οι περιστρεφόμενοι δερβίσηδες είναι πολύτεκνοι.

:ΡΡΡΡ

diva είπε...

α-χου τα μωρέ
μες την τσαχπινιά:-ρ

kostis-b είπε...

gvaranx,

μάταιος κόπος να επιχειρήσει κανείς να σχηματίσει άποψη για την εξέλιξη μου. Μόνο ικασίες και υποθέσεις μπορεί να κάνει.Για την επιστήμη, θα παραμείνω για πάντα ένα μυστήριο, όπως η εξαφάνιση των δεινοσαύρων.


nomad,

σωστά. Απόδειξη ότι όλοι οι περιστρεφόμενοι δερβίσιδες δικαιούνται ΙΧ, με πλήρη απαλλαγή από το ειδικό τέλος ταξινόμησης, και επίδομα από την πρόνοια.


diva,

και ακόμα δεν είδατε τίποτα.

Ανώνυμος είπε...

ματαια ή προσφατα, συμφωνουμε παντως. Δεν εχω αποψη περι του εαυτου σας.

kostis-b είπε...

gvaranx,

...και πολύ καλά κάνετε. :-)

pendulum είπε...

Tι κρίμα να μην μπορεί να οπτικοποιήσει κάποιος το κρυφτό , και "τα μήλα".
Θα μου πεις όμως...αυτά είναι χαραγμένα στη μνήμη.Αυτές οι παιδικές , διάφανες διαδρομές γίνονται βάλσαμο σε πολλούς πόνους.
Καλησπέρα Κωστή:)

kostis-b είπε...

pendulum,

οκ, μάρτυς μου και το "κρυφτό και τα "μήλα". :-))

pendulum είπε...

Μ αρέσει που δεν μου χαλάς χατήρι. Μια χαρά, θα περνάω συχνότερα να παίρνω τη δόση μου.
Καλημέρα Κωστή:)